Mer info
Synka hela ditt företag och gör det lika välkoordinerat som en vacker symfonisk orkester under en riktigt bra dirigent. Gör därmed företaget smidigare och effektivare. Synkronisera automatiskt allting och alla i företaget, så ni kan fokusera på att effektivt skapa istället, utan att tappa värdefull tid på att leta efter och hela tiden manuellt behöva uppdatera diverse utspridda filer och fragmenterade kostbara resurser.
Synka allting till ett enda, konstant aktuellt, centralt system som fungerar på och automatiskt synkas mot företagets alla enheter. Ändras någonting på en enhet (t ex på en mobiltelefon) visas ändringen överallt, i alla andra enheter. Detta gäller alla sorters filer företaget jobbar med, dokument i alla format, kalkylblad, presentationer, foton, videos, e-post, mm.
Säkerhetskopiera därmed samtidigt, per automatik, alla dina filer och resurser till det säkraste molnet i världen, Google, med hundratals geografiskt separerade, globala datacentra, som alla tryggt bevarar din data oavsett vad som händer. Även vid katastrofer av den hemskaste typen, såsom att dina fysiska enheter kraschar och blir korrupta bortom räddning, blir borttappade, stulna eller t.o.m. helt brinner upp i en brand – finns alla dina filer och resurser kvar i molnet, orörda, trygga och fullt redo att fortsätta användas närsomhelst, som att inget hänt. Efter katastrofen kan du lätt synka hela ditt företags filer och resurser med nya enheter och fortsätta jobba normalt redan nästa dag. Starkt rekommenderad livräddare!
När du beställer Google Sync kontaktar vi dig både via mail och telefon inom 2 dagar och bekräftar beställningen. Därefter gör vi tillsammans en steg för steg handlingsplan där vi noga lyssnar på dina önskemål gällande synkroniseringen, samt koordinerar. Vi gör därefter en noggrann förteckning över alla filer, resurser, enheter och personer du önskar synkronisera.
Vi synkroniserar därefter alla dina filer och alla dina utvalda fysiska enheter, till molnet och med varandra. Vi skickar klara instruktioner till varje enhets administratör, med listade enkla steg som varje enhets administratör behöver utföra, så att vi kan synka molnet (och alla andra enheter) med just den enheten, från vår sida. Instruktioner är mycket enkla och vi kan även vid behov vägleda varje enhets administratör steg för steg igenom den korta, enkla, verifieringsprocessen. Det går alldeles utmärkt att synka även enheter som används privat, då man kan separera det privata och professionella.
Närhelst en fil sedan ändras på en av enheterna uppdateras den automatiskt på alla andra enheter, så samma version existerar hela tiden överallt, i molnet och i alla synkade enheter (alla företagets datorer, tablets, mobiler, etc). Lägger du till en fil på en enhet dyker den filen automatiskt upp på alla andra enheter. Tar du bort en fil från en enhet försvinner den automatiskt från alla andra enheter. Har du begränsat med utrymme på vissa enheter kan den här funktionen selektivt stängas av på dessa enheter. Filen finns alltid uppdaterad i molnet, men laddas inte automatiskt ned från molnet till enheten med begränsat utrymme (enskilda filer kan laddas ned normalt, men synkas alltså inte automatiskt och laddas inte automatiskt ned till enheten som har begränsat utrymme). Enheter som har tillräckligt med lagringsutrymme däremot fortsätter troget och precist spegla av varandras läge (och det aktuella läget i molnet).
Vi synkroniserar inte endast dina filer och resurser, utan även företagets alla kontakter, till en enda gemensam, autosynkad Google tjänst: Google Kontakter. Lägger någon i personalen till den nya kundens kontaktuppgifter syns den nya kunden direkt överallt, på alla synkade enheter. Tar någon i personalen bort en kontakt, försvinner kontakten överallt. Redigerar någon i personalen kontakten, visas den uppdaterade versionen omedelbart överallt hos alla.
Samma gäller alla andra uppgifter av liknande sort, som har med kunddatabaser att göra.
Alla foton och videos skapade på synkade enheter synkas automatiskt och säkerhetskopieras till molnet via Google Photos. Denna funktion kan förstås lätt selektivt begränsas och pausas, alltefter behov.
Alla inskannade dokument synkas också automatiskt och säkerhetskopieras till molnet. Fakturor, kvitton, verifikationer, avtal & alla andra typer av dokument synkas och säkerhetskopieras till molnet direkt via Google Cloud Print.
Både foton och dokument kan även synkas och säkerhetskopieras till molnet utan skanner, via Google PhotoScan.
Alla kalendrar synkas dessutom mot en enda Google Kalender, så att ändringar och bokningar gjorda på en enhet direkt propagerar till alla andra. På samma sätt som med allting annat kan man även här dra en skiljelinje mellan det privata och det professionella, så endast det som har med företaget att göra automatiskt synkas, medans privata bokningar och händelser förblir privata.
Har du G Suite kommer vi dessutom synka alla dina G Suite tjänster med molnet och företagets alla enheter (alla som du väljer att ha synkade). Vi synkroniserar företagets alla G Suite tjänster med alla utvalda datorer, tablets och mobiler, så att alla i företaget lätt kan få åtkomst till det som är viktigt för dem, från varsomhelst och närsomhelst.
Vi synkar företagets Gmail (den professionella, @dittföretag, som man får med G Suite) med alla utvalda mobila enheter, samt med program i datorn som du kanske är van vid och vill fortsätta använda, såsom Outlook och Thunderbird.
Vi synkar dessutom allas kalendrar från Outlook eller iCal med företagets centrala nya Google Kalender, samt med företagets alla utvalda synkade enheter.
Vi utbildar dessutom personalen gällande komplett vardaglig användning, samt visar i synnerhet hur man granulärt och flexibelt kan kontrollera synkroniseringen från enheter som man även använder privat, så att det privata inte synkas, medans det som har med företaget att göra synkas.
Målet med allting ovan är att ordna ett harmoniskt och välfungerande, komplett synkroniserat administrationssystem för ditt företag och därmed stoppa fragmenteringen av företagets filer och resurser (vilket kostar tid och pengar).
Samtidigt som varje synkronisering görs innebär det att en säkerhetskopia tas och lagras tryggt i molnet, oberoende av företagets fysiska enheter (som alltid är utsatta för oförutsägbara risker).
Med Google Sync förhindrar man således både splittrade resurser och eventuell katastrof i samband med att fysiska enheter blir skadade eller på något annat sätt satta ur funktion. Alla våra priser är per år, dvs du betalar för ett helt år av vår hjälp med Google Sync, komplett redo-att-använda konfigurering och därpå följande kontinuerlig administrering, bevakning, underhåll, personalutbildning samt förstklassig support. Året startar samma datum som leveransen sker. Leveransen sker genom att vi skickar en detaljerad rapport om allting som gjorts, hur det gjordes, varför, etc, snyggt och prydligt presenterat, och vi notifierar att: nu är din Google Sync igång och alla registrerade filer, resurser och enheter börjar automatiskt synkroniseras och samtidigt säkerhetskopieras till molnet. Önskar du att vi fortsätter så sker det per automatik varje år, alltefter dina önskemål. Vi följer upp hela tiden och förser dig med kontinuerlig support. Du kan alltid förvänta dig ett svar på dina supportfrågor inom max 24 timmar, alla arbetsdagar. Varmt välkommen!
Så fungerar det
Förstå exakt hur allting fungerar när du beställer, kronologiskt och steg för steg, inga överraskningar!
Så jobbar vi
Se vad vi gör efter att vi fått din order! Vi listar här hela processen, steg för steg, kronologiskt och lättöverblickbart.
Köp paket & spara massor
Våra paket hjälper dig spara massor av pengar & samtidigt gör valet lättare. Du kan alltid börja försiktigt och sedan uppgradera från ett paket till ett annat!
Google Business View
Google Street View inne i ditt företag! Bjud in kunderna via Google med Google Business View så att de kan komma in och titta runt i ditt företag för att ojämförligt mycket bättre förstå vad som finns och erbjuds på din adress. Studier visar att denna fantastiska Google hjälp för företag fördubblar kundintresse!
Så fungerar det
Förstå exakt hur allting fungerar när du beställer, kronologiskt och steg för steg, inga överraskningar!
Så jobbar vi
Se vad vi gör efter att vi fått din order! Vi listar här hela processen, steg för steg, kronologiskt och lättöverblickbart.
Köp paket & spara massor
Våra paket hjälper dig spara massor av pengar & samtidigt gör valet lättare. Du kan alltid börja försiktigt och sedan uppgradera från ett paket till ett annat!
Google Business View
Google Street View inne i ditt företag! Bjud in kunderna via Google med Google Business View så att de kan komma in och titta runt i ditt företag för att ojämförligt mycket bättre förstå vad som finns och erbjuds på din adress. Studier visar att denna fantastiska Google hjälp för företag fördubblar kundintresse!
Vi svarar inom 24 timmar, alla arbetsdagar
Hur kan vi hjälpa dig?