Mer info
Dignity – ordersystem för begravningsbyråer skapades med största tänkbara hänsyn till personer som upplevt dödsfall av nära anhörig – och som sedan försöker få hjälp kring det inträffade dödsfallet, samt konkret ordna en begravning. Tanken är att göra orderprocessen befriande enkel för sådana kunder, samtidigt som inget viktigt innehåll saknas och allt som behöver finnas med också finns med.
Om Dignity – ordersystem för begravningsbyråer
Under skapandet av Dignity – ordersystem för begravningsbyråer har minst 20 olika varianter av ordersystemet testats – för att hitta absolut bästa balans mellan användarvänlighet och funktionalitet (med speciell omtanke om alla mobila användare, samt användare av alla touch-baserade enheter). Ordersystemet har flera gånger rivits ned och byggts om från grunden för att säkerställa absolut bästa lösning, vilken garanterar att ordersystemet faktiskt används av kunder.
Dignity – ordersystem för begravningsbyråer: Exempel
Live exempel: klicka här eller här.
Fördelar med ’Dignity’
Det sägs att endast 1% av besökarna på en webbplats faktiskt gör en förfrågan och placerar en order. De andra 99 % hoppar av, väljer att ringa eller maila istället, etc. Om vi kan få åtminstone 1 % av dessa 99 % att konkret använda ordersystemet istället, kan kundförfrågningar och konkreta beställningar via denna viktiga kanal potentiellt fördubblas (minst). ‘Dignity’ ordersystem är speciellt utformat för att hjälpa din begravningsbyrå med just detta!
Dignity – ordersystem för begravningsbyråer: Helt enkelt bättre!
Dignity – ordersystem för begravningsbyråer:
Alla dessa och tusentals andra detaljer samverkar effektivt i huvudsyfte att hålla kunden högst involverad i formuläret, samt underlätta fullgörande av alla steg. Man lockas hela tiden till nästa steg och tack vare smidighet och lätthet med vilka detta sker blir en annars komplicerad process uppfräschande enkel. Just när man behöver det som mest. Jämfört med andra ordersystem känns detta som att glida nedåt, istället för att klättra uppåt.
Om inforutor
Innehållet i alla inforutor (som dyker upp när man klickar på knappen: INFO i direkt anslutning till varje tjänst / produkt) är obegränsat scrollbart! Detta innebär att vi alltefter behov närsomhelst kan lägga till mer relevant text och bilder där, som ännu mer effektivt informerar om varje tjänst och produkt.
Inte bara det! På samma sätt som vi i exemplet ovan använder kompletta externa sidor i vissa inforutor (t ex i fallet med kistor och urnor där kompletta produktsidor från Fredahl Rydéns är integrerade i ordersystemet) kan vi också använda kompletta interna sidor som inforutor. Detta innebär att kompletta, enskilda interna sidor (som förklarar mycket mer om varje tjänst och produkt) kan skapas och integreras på samma sätt som kistor och urnor från Fredahl Rydéns integrerats. Dessa nya sidor kan dessutom sökmotoroptimeras och då vinner begravningsbyrån mycket även på detta, eftersom relevansen av dessa sidor blir extraordinärt hög. Detta hjälper sedan begravningsbyrån ranka på Google – där 95% av alla potentiella kunder söker först, främst och oftast endast, i synnerhet när man söker hjälp kring dödsfall och begravning.
Om e-post som ordersystemet skickar
När kunden skickar in underlaget med sina val får både kunden och begravningsbyrån en snygg orderbekräftelse med alla val och detaljer – via e-post.
Ordersystemet skickar automatiskt orderbekräftelse med gjorda val och detaljer till kunden, samtidigt som en kopia av samma mail skickas till begravningsbyrån.
Alla kundens kontaktuppgifter är inkluderade, så att begravningsbyrån direkt kan gå vidare med ordern.
Om uppgifter & priser
Alla uppgifter och alla priser hämtas direkt från eventuellt nuvarande ordersystem, samt kan vidare alltid flexibelt anpassas alltefter behov. Alternativt kan alla uppgifter och priser i ordersystemet även skräddarsys – exakt enligt begravningsbyråns vision, behov, önskemål & specifikationer.
Om bilder
Dignity – ordersystem för begravningsbyråer använder bästa tänkbara, vackraste, superproffsiga stockfoton (bästa som överhuvudtaget går att skaffa hos alla de bästa, premium stockfotonleverantörer). Bilderna är mycket viktiga för både användarvänlighet och kundpsykologi. Alla begravningsbyråns skräddarsydda bilder som eventuellt är för små förstoras dessutom med hjälp av senaste artificiella intelligens, som t ex bilder på blommor. Där kan vi tack vare nya, effektiva AI verktyg betydligt öka upplösningen och kvaliteten på bilderna (närhelst detta behövs), så att kunden till exempel kan bättre uppleva och inspireras av de vackra blommorna.
Dignity – ordersystem för begravningsbyråer: Fullt inbäddningsbart & anpassningsbart
Dignity – ordersystem för begravningsbyråer kan snabbt och enkelt bäddas in på begravningsbyråns existerande webbplats, oavsett plattform webbplatsen använder (fullt kompatibelt med bland annat: WordPress, Joomla, Drupal, m fl). Vi ordnar allt, så varken du eller din webbansvarige behöver göra något. Alla färger, fonter och liknande kan dessutom fritt anpassas, så ’Dignity’ smälter in perfekt, samt snyggt vidare kompletterar begravningsbyråns existerande webbplats.
Varmt välkommen med din order!
När du beställer Dignity – ordersystem för begravningsbyråer kontaktar vi dig inom 2 arbetsdagar både via mail och telefon, samt bekräftar beställningen. Vi tar då reda på om du har några speciella önskemål kring ordersystemets konfiguration, samt koordinerar. Vi kommer strax därefter även behöva komma i kontakt med din webbansvarig, för kompletta inloggningsuppgifter vilka låter oss logga in på webbplatsen och på servernivå som en administratör. Därefter ordnar vi helt enkelt allting som behövs, samt levererar.
Alla våra priser är per år, dvs du betalar för ett helt år av ’Dignity’ användning. Ingen bindningstid eller liknande finns för någon av våra tjänster. År 1 startar samma datum som leveransen sker. Leveransen sker genom att vi skickar en detaljerad rapport om allting som gjorts, hur det gjordes, varför, etc, snyggt och prydligt presenterat, och vi notifierar att: nu är begravningsbyråns nya, mycket bättre ordersystem redo att tas i bruk. Ditt nya ordersystem ersätter därmed de facto ditt gamla ordersystem – närhelst du ger definitivt grönt ljus för det. Önskar du anpassa ’Dignity’ mer utförs det alltid exakt enligt dina önskemål – vi ändrar och uppdaterar hur mycket det än behövs, med din 100% nöjdhet som vårt högsta mål. Alla gamla länkar till ordersystemet fortsätter dessutom fungera och din webbansvarige behöver inte heller göra något mer kring detta – vi ordnar precis allt, från början till slut. Därefter följer vi regelbundet upp, samt förser dig med kontinuerlig, högkvalitativ support, närhelst du behöver det. Komplett underhåll av ordersystemet ingår, likaså alla eventuella uppdateringar du önskar göra – som t ex: byta ut texter, bilder, priser, med mera. Vi gör allting åt dig, alltid exakt enligt dina specifikationer, så du slipper tänka på det. Det är i stort sett: ”Set it and forget it” princip som gäller – eller i detta fall: ”Beställ det och glöm det”. Du slipper således tänka mer på det och kan slappna av gällande detta, då vi per automatik tar hand om allt som behövs på bästa tänkbara sätt, ser till att ordersystemet fungerar och allting flyter på perfekt, för både din och dina kunders totala lugn och ro. Du kan dessutom alltid förvänta dig ett svar från oss på alla dina supportfrågor inom max 24 timmar, alla arbetsdagar. Vi finns alltid här för dig och hjälper dig gärna! Tack för ditt förtroende och hjärtligt välkommen med din order!
'Dignity' ordersystem för begravningsbyråer - Skärmbild - Klicka på skärmbilden för att testa
Så fungerar det
Förstå exakt hur allting fungerar när du beställer, kronologiskt och steg för steg, inga överraskningar!
Så jobbar vi
Se vad vi gör efter att vi fått din order! Vi listar här hela processen, steg för steg, kronologiskt och lättöverblickbart.
SEO
Överlägset bästa SEO på marknaden! Unikt komplett sökmotoroptimering. Holistiskt tillvägagångssätt där vi jobbar med hela Google, inte bara Google Sök! Full on-page, on-site & off-page SEO med kontinuerligt länkbygge – via alla de effektivaste, etiska tekniker. Gratis Google Webbplats ingår!
Google Annonser
Se till att kunderna hittar dig när de söker på Google efter det du erbjuder – betala bara när de klickar sig vidare till din webbplats eller ringer dig. Du betalar bara för resultat. Inga besök, ingen avgift. Var bara en Google-sökning bort!
YouTube För Företag
YouTube är den 2: a största sökmotor i Sverige och populärare än alla TV-kanaler sammanlagda! Under en genomsnittlig månad tittar 8 av 10 användare i gruppåldrarna 18-49 på YouTube video (Google). Det är kritiskt viktigt för ditt företag att finnas med på och använda YouTube ordentligt! Du kan nå dina kunder där de är!
YouTube Annonser
Den största möjligheten inom marknadsföring just nu är YouTube Annonser. Med YouTube Annonser når du potentiella kunder när de tittar på eller söker efter videor på YouTube. Du betalar bara när de visar intresse. Se till att ditt företag syns där alla tittar!
Google Shopping
Med Google Shopping kan du placera ditt företags produktbilder, titlar och priser rätt framför ögonen på alla som söker på Google. Du kan visa hela ditt lager, direkt på Google – med produktbilder, namn, priser och länkar till din webbutik! Visa dina produkter på Google och se resultat!
Google Recensioner
Det finns ingen plats som är viktigare för ditt företag att få positiva recensioner via än Google! Det är på Google som man mest jämför ditt företag med andra. Har du åtminstone några positiva recensioner här gör det stor skillnad för hur ditt företag uppfattas och resulterar snabbt i fler kunder!
Sociala Medier
Google, TikTok, Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn & Pinterest, vi ser till att ditt företag får bästa möjliga, optimerade närvaro på alla de viktigaste sociala nätverk, samt kan utöka med ytterligare sociala nätverk, kombinerade och skräddarsydda enligt ditt företags unika behov.
Så fungerar det
Förstå exakt hur allting fungerar när du beställer, kronologiskt och steg för steg, inga överraskningar!
Så jobbar vi
Se vad vi gör efter att vi fått din order! Vi listar här hela processen, steg för steg, kronologiskt och lättöverblickbart.
SEO
Överlägset bästa SEO på marknaden! Unikt komplett sökmotoroptimering. Holistiskt tillvägagångssätt där vi jobbar med hela Google, inte bara Google Sök! Full on-page, on-site & off-page SEO med kontinuerligt länkbygge – via alla de effektivaste, etiska tekniker. Gratis Google Webbplats ingår!
Google Annonser
Se till att kunderna hittar dig när de söker på Google efter det du erbjuder – betala bara när de klickar sig vidare till din webbplats eller ringer dig. Du betalar bara för resultat. Inga besök, ingen avgift. Var bara en Google-sökning bort!
YouTube För Företag
YouTube är den 2: a största sökmotor i Sverige och populärare än alla TV-kanaler sammanlagda! Under en genomsnittlig månad tittar 8 av 10 användare i gruppåldrarna 18-49 på YouTube video (Google). Det är kritiskt viktigt för ditt företag att finnas med på och använda YouTube ordentligt! Du kan nå dina kunder där de är!
YouTube Annonser
Den största möjligheten inom marknadsföring just nu är YouTube Annonser. Med YouTube Annonser når du potentiella kunder när de tittar på eller söker efter videor på YouTube. Du betalar bara när de visar intresse. Se till att ditt företag syns där alla tittar!
Google Shopping
Med Google Shopping kan du placera ditt företags produktbilder, titlar och priser rätt framför ögonen på alla som söker på Google. Du kan visa hela ditt lager, direkt på Google – med produktbilder, namn, priser och länkar till din webbutik! Visa dina produkter på Google och se resultat!
Google Recensioner
Det finns ingen plats som är viktigare för ditt företag att få positiva recensioner via än Google! Det är på Google som man mest jämför ditt företag med andra. Har du åtminstone några positiva recensioner här gör det stor skillnad för hur ditt företag uppfattas och resulterar snabbt i fler kunder!
Sociala Medier
Google, TikTok, Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn & Pinterest, vi ser till att ditt företag får bästa möjliga, optimerade närvaro på alla de viktigaste sociala nätverk, samt kan utöka med ytterligare sociala nätverk, kombinerade och skräddarsydda enligt ditt företags unika behov.
Vi svarar inom 24 timmar, alla arbetsdagar
Hur kan vi hjälpa dig?